Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:2.1.1.1 шығарманың  мазмұны бойынша сұрақтарға  жауап беру 2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау , мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
 Сабақтың  мақсатыМәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды; Мінез құлқы мен іс-әрекетін  бағалайды; Мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын бағалайды
Құндылықтар   Талап:  қоршаған орта тазалығын сақтайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі// уақытыПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалау 
Сабақтың басы
5 минут                     Өткенді пысықтау
5 минут                 Сабақ тың ортасы
20 минут                                                 Сергіту сәті
2 минут

Дәптермен жұмыс
5 мин           Қосымша тапсырма
2минут                                             Кері байланыс 5 минут      
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуалды жақсарту  
«Миға шабуыл» Нейрогимнастика «Тіл ұстарту» жаттығулары     Топқа бөлу:
Мейірімділер Қайырымдылар Әдептілер   Өткенді пысықтау.  
Үй тапсырмасы:
Құйын (мәнерлеп оқу) -Жыл мезгілдерін ата? -қандай табиғат құбылыстарын білесің? -Қандай қорықтарды білесің?
-Қызыл кітапта не туралы жазылған?
-Ағаштардың қандай пайдасы бар?
-Экология дегеніміз не? -Эколог дегеніміз кім?   Тақырыпты ашу
«Ой қозғау» әдісі
Жұмбақ Бейнефильм ұсыну  Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма
Ұжымдық жұмыс  «Суретте де бір сыр бар»әдісі Суретке қарап әңгіме құра Мұғалім оқулықтағы сурет бойынша әңгіме жүргізеді.
  2-тапсырма .
Тыңдалым Аудиотыңдалым

3-тапсырма .
Мағынаны тану Оқушылардың тізбек бойынша, тізбекті үзбей, мәнерлеп, түсініп оқуына  қолдау көрсетеді. «Шынжыр» әдісі  арқылы тізбектей кезектесіп оқы 4– тапсырма  «Кірпіге жеміс жинау» ойыны арқылы,
Мұғалім оқушыға мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою арқылы ойын тыңдайды.
Сұрақтарға жауап бер: -Мәтін не туралы? -Кішкентай кірпіні қайдан тауып алды?
-Тауып алғанда кірпінің баласы қандай күйде еді?
-Үйге әкелгенде кірпі қандай қылықтар жасады?
-Кірпінің анасы қай уақытта келді?
-Кірпінің анасын сипаттап бер
-Мәтінде сені не ерекше таңқалдырды? -Оқығанда қандай сезімде болдың? -Мәтінде тағы қандай кейіпкерлер бар Мәтіндегі кейіпкерлер қандай?
«Кірпі» жасаймыз
Шығармашылық жұмыс Ермексаздан Қағаздан Табиғи материалдан   5-тапсырма. Саралау тапсырмасы «Біліміңді қолдан» айдары -Алдымен қандай құстарды білесіз, соны айтыңызшы? -Қыран бүркіт баласын қалай тәрбиелейді?
-Қыран бүркіт жемін қалай аулайды?
Қызыл қоқиқаз туралы не білесің?
  6-тапсырма
Жазылым
Шығармашылық жұмыс Мұғалім оқушылардың    жұмысына басшылық жасайды.         «Қорытындыла» айдары Мұғалім тапсырма бере отырып, оқушылардың өз ойын еркін айтуына ықпал         етеді БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ: 1.Кім? 2.Қандай? 3.Не істеді? 4.Сөйлем құрау 5.Синоним   1.Мейірімділік дегеніміз не?
2.Қайырымдылық дегеніміз не?
3.Әдептілік дегеніміз не?  
Үйге тапсырма :
Мейірімділік тақырыбына шағын әңгіме жазып келу     «Бас .қол ,жүрек»
Описание: Оқыту үрдісінде үш тілділіктің маңыздылығы, қайшылықтар мен ізденістер
Оқушылар сабаққа назар аударады   Қолмен және тілмен жасалатын қимыл- қозғалыстарды  жасайды     Өз топтарына жайғасады     Үй тапсырмасын мәнерлеп оқиды, сұрақтарға жауап береді             Ребус шешу арқылы Сұрақтарға жауап береді «Кірпі» туралы бейнероликті көреді   Оқушылар оқулықтағы суретті мұқият  қарап шығады. Өз ойын айтады. Сынып болып бір әңгіме құрайды.     Балалар «Кішкентай кірпі»  мәтінін тізбек  бойынша оқиды. Оқыған мәтін мазмұнын топта талдап, мазмұнын топта баяндайды. Мәтінде өзін не ерекше таңғалдырғанын айтады. Сұраққа жауап береді. Музыка аяқталғанша Кірпіні құрастырады    
   
  Оқушылар жануарлардың ерекше қасиеті туралы оқыған мәтіндерді еске түсіреді.         Оқиғаның даму ретін сәйкестендіреді.Мәтін кейіпкерлерін жазады.     Оқушылар мейірімділік, жақсылық, аяушылық сөздерін пайдаланып, мәтіндегі негізгі ойды түсіндіреді.                              
Кері байланыс береді Бүгінгі сабақтан алған білімдерін , сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған балдар шкаласын анықтайды          
Мақтап, мадақтап отыру       Дескриптор:
Сұраққа жауап береді (1б)
Сұрақтарға жауап береді -1 б
Дескрипторы:
 сурет бойынша әңгімелейді.
1-б Описание: Картинка ежа для детей - 61 фото Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды-1б Дескрипторы : -сұрақтарға жауап береді 1-б    
Дескрипторы: кейіпкердің  іс-әрекетін       бағалайды.
1-б
Қимылмен Кірпінің сырт келбетін сипаттайды 1-б
Дескрипторы: Жануарлардың ерекше қасиеттерін айтады 1-б   Дескрипторы:   дәптермен жұмысты орындайды. 1-б     Дескрипторы: мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын бағалайды 1-б
Мадақтау
Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!
Мақтап, мадақтап отыру       Дескриптор:
Сұраққа жауап береді (1б)
Сұрақтарға жауап береді -1 б
Дескрипторы:
 сурет бойынша әңгімелейді.
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды-1б Дескрипторы:
-сұрақтарға жауап береді 1-б    
Дескрипторы: кейіпкердің  іс-әрекетін     бағалайды.1-б Қимылмен Кірпінің сырт келбетін сипаттайды 1-б Дескрипторы: Жануарлардың ерекше қасиеттерін айтады 1-б   Дескрипторы:   дәптермен жұмысты орындайды. 1-б Дескрипторы:
мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын бағалайды 1-б
Мадақтау
Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!
 

Кенжебекова Баршагул Каналкуловна,

«І.Есенберлин атындағы №54 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагогы.

Жетісай ауданы.

КІШКЕНТАЙ КІРПІ

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған