Кіріспе

Қазіргі қоғамда білім беру жүйесінің басты мақсаты – жан-жақты дамыған, әлеуметтік жауапкершілігі жоғары, мәдени құндылықтарды бойына сіңірген тұлға қалыптастыру. Бұл міндетті орындауда мектеп пен отбасы – бірін-бірі толықтыратын екі негізгі әлеуметтік институт. Тәрбиелік ықпалдың тиімді болуы осы институттардың өзара үйлесімділігіне, бірлескен әрекетінің жүйелілігі мен мақсаттылығына тікелей байланысты. Сондықтан ата-ана мен білім беру ұйымдарының ынтымақтастығын нығайту педагогикалық үдерістің сапасын арттырудың өзекті шарты болып саналады.

Негізгі бөлім:

1. Отбасының тәрбиелік әлеуеті.

Отбасы – баланың алғашқы әлеуметтік ортасы, оның құндылықтары, қарым-қатынас мәдениеті және мінез-құлқы қалыптасатын бастапқы орта. Отбасы тәрбиесінің тиімділігі келес іфакторларға байланысты:

-эмоционалдық жағымды ахуал;

-ата-ананың педагогикалық сауаттылығы;

-тәрбие стилінің тұрақтылығы;

-жасөспіріммен ашық және сенімді қарым-қатынас.

Отбасындағы тәрбиенің сапасы баланың мектептегі үлгеріміне, өзін-өзі қадірлеуіне, құрдастарымен қарым-қатынасына және әлеуметтік бейімделуіне тікелей әсер етеді.

2. Мектептіңтәрбиелікықпалыжәнеоныңрөлі

Мектеп – білім берумен қатар, оқушылардың әлеуметтік дағдыларын, қарым-қатынас мәдениетін, өзін-өзі басқару қабілеттерін дамытатын маңызды әлеуметтік орта. Мектептің тәрбиелі кфункциясы ата-анамен тығыз байланыс орнаған жағдайда ғана толық жүзеге асады.

Әсіресе, әлеуметтік педагог бұл үдерісте:

-ата-ана мен мектеп арасындағы байланысты үйлестіруші,

-тәрбиелік мәселелерді шешуге бағыттаушы,

-алдын алу жұмыстарын ұйымдастырушы

-маман ретінде қызмет атқарады.

3. Отбасы мен мектеп ынтымақтастығының негізгі бағыттары:

3.1. Ақпараттық байланыс:

Мектеп пен ата-ана арасындағы тұрақты ақпарат алмасу – ынтымақтастықтың негізгі шарты. Оқушының үлгерімі, мінез-құлқы, психоәлеуметтік жағдайы жөніндегі деректер екі тарапқа да бағыт-бағдар береді.

3.2. Тәрбиелікіс-шаралардыбірлесеұйымдастыру

Ата-аналарды мектептегі мерекелік, мәдени, спорттық, тәрбиелік іс-шараларға тарту – балалардың ортақ тәрбиелік кеңістігін қалыптастырады. Бұл ата-ананың мектепке деген сенімі мен белсенділігін арттырады.

3.3. Кеңес беру және қолдау

Әлеуметтік педагог пен психолог ата-аналарға:

-бала психологиясы,

-жас ерекшелігі,

-тәрбиелік әдістер,

-интернет қауіпсіздігі бойынша консультативтік көмек көрсетеді.

3.4. Әлеуметтік-профилактикалықжұмыс.

Отбасы–мектепсеріктестігі:

-девианттымінез-құлықтың,

-буллингтің,

-тәуелділіктердің алдын алуда маңызды рөл атқарады.

4. Ынтымақтастықтың әлеуметтік-педагогикалық маңызы

Отбасы мен мектеп арасындағы үйлесімді әрекет оқушы тұлғасының дамуына кешенді әсер етеді. Мұндай серіктестіктің нәтижесінде:

-оқумотивациясы артады,

-мектепке бейімделу жеңілдейді,

-психологиялық тұрақтылық күшейеді,

-тәрбие жүйесінің бірізділігі сақталады,

-ата-аналардың педагогикалық мәдениеті жоғарылайды.

Отбасы мен мектеп үйлесімділікке қол жеткізгенде ғана балаға қолайлы тәрбиелік орта қалыптасады.

Қорытынды

Отбасы мен мектеп тәрбиесінің үйлесімділігі – оқушының жан-жақты дамуы мен әлеуметтік қалыптасуының негізгі шарты. Ата-ана мен білім беру ұйымдары арасындағы ынтымақтастықтың сапасы тәрбиелік үдерістің нәтижелілігін айқындайды. Сондықтан қазіргі білім беру кеңістігінде отбасы–мектеп серіктестігін дамыту, ата-аналармен педагогикалық жұмыс жүйесін жетілдіру және әлеуметтік педагогтың үйлестіруші рөлін күшейту — маңызды міндеттердің бірі.

Наханова Нургул Қасқарбекқызы,

Түркістан облысы Жетісай ауданы

«Н.Исмайлов атындағы №45 жалпы білім беретін мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әлеуметтік педагогы.

Отбасы мен мектептәрбиесініңүйлесімділігі: ата-анамен білім беру ұйымдарының ынтымақтастығы

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған