Жоспар:

Кіріспе:

Негізгі бөлім:

1.«Инновациялық педагогикалық технология» ұғымының мәні

2.Балабақшада қолдануға тиімді технологиялар

3.Балалардың ұсақ қол моторикасын дамытатын жаңа технологиялар

4.Жаңа заманға сай технологиялар арқылы балалардың шығармашылық ізденісін қалыптастыру

Қорытынды:

 Қазіргі кезде жас ұрпаққа жаңаша білім беру жолында түбегейлі өзгерістер жүріп жатыр. Дарынды, шығармашылық тұлға қалыптастыру – білім мен тәрбие берудегі мемлекеттік істің ең маңыздысы. Адамзат баласының өз ұрпағын мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудегі ең озық тиімді ізденістерін, тәжірибелерін жалғастырып, тың жолдар іздеу педагогиканың озық үлгілерін жаңашылдықпен дамыту жалғаса бермек. Білім, тәрбие жұмысына жаңа әдістемелік амал-тәсілдерді, құрал-жабдықтарды, жаңа тұжырымдамаларды жасап, оларды қолдану инновация деп аталады.

 Инновация – жаңалыққа талпыну, бұл сән немесе еліктеушілік емес, қатал шындық, өмір қажеттігі. Мемлекетік тілді жан-жақты меңгертуде ақпараттық технологиялардың мүмкіндігін тиімді қолдана білу, сабақ жүргізудің жаңа оқыту әдістерін әзірлеу –  қазіргі кезеңде ең өзекті мәселелердің бірі. Үйретілетін тілдік үйретудің әдіс-тәсілдерінің де жетілдіріп жатқаны да белгілі.

 Қазір педагогика ғылымында «оқытудың жаңа технологиясы», «оқытудың инновациялық технологиясы» деген ұғымдар кеңінен қолдануда.

Еліміздің білім саласында  жүргізіліп  жатқан реформаның басты мақсаты-ой-өрісі  жаңашыл, шығармашылық  деңгейде  қызмет атқара алатын, дүниетанымы жоғары,  жан-жақты қалыптасқан  жеке тұлға тәрбиелеу. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі қазіргі таңда мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі болып отыр.

Бала болашағымыз десек, сол балаға жүйелі білім беріп, ынта-ықыласын дұрыс бағыттауды, қабілет-қасиеттерін дамытуды балабақшадан бастауымыз керек. Мектепке дейінгі білім беру стандарты мектепке дейінгі тәрбие мен мектепалды даярлық топтарында педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда жаңашыл әдіс-тәсілдерді пайдалануға мүмкіндік береді. Балабақшада жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланудың басты мақсаты: оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық ойын технологиясының элементтерін пайдалана отырып, жан-жақты, білімді, құзыретті тұлға тәрбиелеу.

Қазіргі таңдағы білім беру инновациялық технология түрлері

1. Денсаулық сақтау технологиясы

2. Жобалы-іс шығармашылық технологиясы

3. Зайцев технологиясы

4. Әуенді кесте технологиясы

    5. Дамыта оқыту технологиясы

    6. Ақпараттық қатынастық технология

    7. Ойын технологиясы

    8. ТРИЗ технологиясы

Мінекей осындай жаңа технологияларды қолданып жүрміз.  Бірақ  біздің басты айтпақшы болғанымыз бұл емес, 3 Д технологиясы.

3 Д технологиясы – Голограмма.

Голограмма дегеніміз не?

  Голограмма – суреттің ерекше түріне ұқсас, ол бір бұрыштан көп көрінеді. Енді, адамдар голограммаларды ойлаған кезде, жұлдызды соғыста ханшайым Лейияны немесе жұлдыз трекіндегі голодекті ойлайды. Әдетте голограммаларды виртуалды, үш өлшемді (3D) объектілер ретінде түсіну өте әдетте кеңінен таралған, бірақ ол голограммалардың шын мәнінде қандай дәрежеде екенін байқамайды.

Голограмма дегеніміз не?

  Голограммалар үш өлшемді болып көрінетін фотосуреттерге ұқсайды. Сіз голограмманы қараған кезде, физикалық объектіге сурет арқылы қарағанда, терезе арқылы қарайтын сияқтысыз. 3D галереялары сияқты голограммалардың және 3D суреттерінің басқа түрлерінің арасында үлкен айырмашылық үш өлшемді көрінетін голограмма үшін арнайы көзілдірік киюдің қажеті жоқ.

  Дәстүрлі суретке қарағанда, жалпақ, статикалық суретті түсіретін, голография көптеген бұрыштардан көруге болатын сурет жасайды. Сіздің голограммаңыздың өзгеруі сіздің басыңызды немесе голограмманы жылжыту арқылы өзгерсе, сіз бұрыннан көрінбейтін кескіннің бөліктерін көре аласыз.

  Сіз голограммаларды 3D-ға қараған кезде, олар жалпақ киноларда, пластинкаларда және басқа да жазба орталарда тұрақты суреттер сияқты ұсталып, сақталады. Көрген голографиялық кескін 3D көрінеді, бірақ ол сақталған нәрсе тегіс.

Голограммалар қалай жұмыс істейді?

  Нақты голограммалар жарықтың сәулесін, әдетте лазерді бөлу арқылы жасалады, сондықтан оның бөлігі фотопленкалар сияқты жазу ортасын ұрмай тұрып, объектіні тастайды. Жарық пуфасының басқа бөлігіне тікелей пленкаға түсіруге рұқсат етіледі. Екі жарық сәулесі фильм түсіргенде, фильм екі арасындағы айырмашылықты нақты көрсетеді.

Бұл түрдегі голографиялық жазбаның жарықтығы дұрыс болған кезде, қарап шығу құралы бастапқы объектінің үшөлшемді бейнесі сияқты көріністі көре алады, бірақ объект бұдан былай болмайды.

Бейне ойындардағы голограммалар

Шынайы голографиялық дисплейлер бейне ойындармен айналысудың жоғары октанды әлеміне дайын болмай тұрып ұзақ уақытқа дейін барады және бұрын қолданылған голографиялық шынайы оптикалық иллюзия ретінде ұсынылған ойындар, еркін жүзетін объектілер мен таңбалар туралы әсер жасау үшін .

Голографиялық бейне ойындардың ең танымал мысалы – Sega-ның голограмма уақыт саяхатшысы . Бұл аркадтық ойын кәдімгі теледидардан бейнелерді көрсету үшін иілген айнаны қолданды. Бұл жұлдызды соғыс кезінде болжайтын R2-D2 ханшайым Лейия бейнесі сияқты еркін голографиялық суреттер сияқты көрінген.

Атауындағы голограмма сөзіне қарамастан және ақылды оптикалық елесін қабылдағанымен, кейіпкерлердің голограммалары анық емес еді. Егер көрермен голографиялық голографиялық кейіпкерлер әрдайым бір бұрышта пайда болатын болса, Голограмма Тайм Тьюджердің аркадалық шкафының бір жағынан екіншісіне ауысуы керек еді. Тым алыс жылжыту, тіпті суретті бұрмалайды, өйткені ол айналдыра айна арқылы жасалды.

3D Голограмманы өзіңіз қолдан жасап, керемет көріністі телефон арқылы көре аласыз. Бұл балаларға таптырмас керемет құрал.

Қарапайым оптикалық трюк: 3D голограммасы

  Смартфон арқылы өз қолыңызбен жасаудың қызықты трюкін қарастырайық. Ол дерлік қосымша компоненттерді қажет етпейді, ал барлары арзан. Барлығы жұмыс істейді, голограмма ауада қалқып тұрады. Сізге қағаз, қайшы және желіммен жұмыс істеу керек.

Голографиялық пирамида

  Көруді ұнатпайтын, бірақ оқығанды ​​ұнататындар үшін мына бейне оқулық, содан кейін мәтіндік транскрипт:

Сонымен, голографиялық пирамида. Керемет естіледі, бөлікке ұқсайды. Қараңғыда голограмма сияқты қалқып тұратын кескінді проекциялау үшін мөлдір пластиктен жасалған пирамиданы желімдеп, оны смартфон немесе планшет экранында қараңғы жерге қою керек.

   Смартфон немесе планшет – маңызды емес, екеуі де жасайды. Әрине, ол планшетте салқынырақ көрінеді. Бірақ бұл смартфонда да мүмкін. Арнайы модель маңызды емес.

•Мөлдір пластик.

•шотланд

•Сызғыш

•Маркер

•Қайшы

•Допты қағаз

•Қарындаш

Бұл 3Д технологиясының тиімділігі – балаларға  күнделікті телефонбастылықтан алшақтатып жаңалық ашуға ұмтылу, жаңа нәрсені үйрену. Әсіресе ата – аналар болса балалрымен тәжірибені балалармен бірлесе отырып жасау керек. Қазір біз бір керемет жаңалық, өзгеріс жасаймыз, ал сен оны көріп ерекше қуанасың деп. Бұл жұмысты балалар ата – анамен бірлесе отырып жасаса балалр үшін ең керемет, қызықты сәттер болып санасында сақталады және де ең құнды азық болады. Жасаған жұмыстың нәтижесін көргенде ең, ең, ең деген жаңалық болады.

Балаларға тигізер пайдасы – балалар әлеуметтік желіден және де интернет байланысын телефон, смартфондар арқылы  өздері мәліметтер іздеп тапсырма орындауға дағдыланады. Мысалы ол тапсырманы смартфон арқылы емес 3 д голограммасын қолдану арқылы денсаулықтарына сиян келтірмей яғни көздің көру процесін, көздің нұрын ультрасәулелерден қорғайды. Өздерінің тапсырманы орындай алғанымен мақтанады, қуанады бір – бірін бағалауға үйренеді. Сонымен қатар өздерінің сүйікті кейіпкерлерін 3 Д голограммасы арқылы тамашалайды. Мәліметті қалай іздейді десек дыбыстық іздеу программасы арқылы өздеріне қажет ақпараттың атауын айту арқылы іздеуге болады. Мысалы қазір 2 жасар тіпті одан кіші жастағылар ютуб арнасынан қзін қызықтыратын мультфилмдерін қойып көреді. Басқа бір баланың көргенін емес өзінің жаны не қалайды соны іздеп тауып көретін жағдайларды көп кездестіреміз. Ал біз бұл процесті балабақшада жаңашыл технологияға құмар балалар ретінде қолдана аламыз.

 Қорытынды:

Берілген тапсырмаларды орындау,балаларды, еркін қиялдарға шығармашылық пен айналысуға кедергі келтіретін психологиялық селқостықты жоюға ықпал жасайды.

Балада танымдық қызығушылықтың болуы-олардың оқу іс-әрекеттерге белсенді,білімінің сапалы болуына,басқа да іс-әрекеттерге жағымды әсерін қалыптастыруға мүмкіндік беретіндігі байқалып өз нәтижесін көрсетті.

            Мен өзімнің баяндамамды қорытындылай келе «Кез-келген адам басқалардың және оның білімін кемеліне келтіруіне көмектеспесе, өзінің де білімін кемеліне келтіре алмайды» Чарльз Диккенс деген сөзімен қорытындылаймын. Өзіміз , өз қолымызбен , өз қиялымызбен жасай білейік. Сіздерге шығармашылық табыс тілейміз!

Тәрбиеші: Жұбай Зарина Құралқызы, ЖШС «Қалыкүл-Ана» бөбекжай балабақшасының тәрбиешісі.

“3Д технологиясы – Голограмманы балабақшада қолдану”

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған